TENERIFE, Playa de las Americas

Thursday, December 07, 2017

Po vročem poletju, ki sem ga večinoma preživela v službi, malo pa tudi naokoli, je prišel september. Mesec, ki sva ga z Juretom planirala kot tri tedenski dopust. Destinacija: sonce, morje, narava, palme in mivka. Otoček bližje Afriki kot Evropi, manjši kot Slovenija, pa prav tako zelo raznolik, eden izmed sedmih Kanarskih otokov poznan tudi kot otok večne pomladi ali Tenerife.

POT: Novo mesto - Ljubljana - letališče Treviso - letališče Tenerife south - letališče Tenerife north - letališče Barcelona  - letališče Palma (de Mallorca) - letališče Munchen - Ljubljana - Novo mesto

1. DAN: Po celodnevni kalvariji zaradi prestavljenega Ryanair leta (no, po končanem dopustu sva zaradi zamude dobila vsak 400 € na bančni račun :D) sva okoli 22:00 zvečer končno pristala na otoku Tenerife. Na letališču sva prevzela rent a car za pičlih 14€ na dan in oddrvela v kraj imenovan 'Playa de Las Americas', kjer sva ostala okoli 5 dni. Mesto je zelo evropsko, turistično, polno trgovin, sicer zelo čisto in urejeno, vendar brez duše, manjka tisti španski čar, ki ga pričarajo domačini. Je sicer odlična stanovanjska lokacija, če želiš obiskati Siam vodni park, en manjši Zoo, v katerem se prosto sprehaja okoli 100 morskih prašičkov, shoping centre, kazinoje, nekatere bližnje plaže, vendar pa bi glede na majhnost otoka in poceni možnosti najema avtomobila, lahko stanovala tudi v kakšnem majhnem mestecu praktično kjerkoli na otoku. Verjetno bi bila airbnb stanovanja tudi precej cenejša, ...

2. DAN: Že predno sva prišla na otok sem preguglala vse Pinterest objave 'top 5 beaches on Tenerife'. Večinoma se vseskozi pojavljajo ista imena, zato sva se odločila, da greva lepo po vrsti in obiščeva vsak dan eno. Če sva prvi dan potovala, sva drugi dan preležala na plaži, ki slovi kot ena najlepših na otoku, in sicer plaža Abama, ki je del Rizt-Carloton hotela Abama, pa vendar dostopna vsem obiskovalcem. Do plaže sicer ne moreš z avtomobilom, saj do nje vozi le hotelski vlakec, lahko pa avto pustiš nekje na vrhu hriba ob cesti in se peš podaš na malo daljši sprehod. Kot večina plaž na otoku tudi ta nima nobene pametne sence in ko je sonce visoko na nebu postane ležanje na mivki zelo pripekajoče.

3. DAN: Zjutraj sva se odločila za pravo tenerifško plažo s črno vulkansko mivko. Ker gre za vulkanski otok so vse plaže prekrite s črno mivko, vse ostale barve so zgolj umetno približevanje turističnim željam po morju na svetli mivki.  Črna mivka,  ki od blizu izgleda kot drobni kristalčki barvnega spektra bele do srebrne barve, je v času največje sončne pripeke zelo pekoča za tvoja stopala, ampak zgleda vrhunsko. Takoj ob prihodu v Puerto de Santiago te pozdravijo mogočni klifi, ki se dvigajo okoli 800 metrov nad morjem. Popolnoma drugačen morski razgled kot sem ga vajena. Plaža je sicer bolj majhna in zato polna dnevnih turistov, a vseeno vredna obiska, saj je pogled na morje fantastičen. Klifi Los Gigantes (Velikani?) so ena največjih naravnih znamenitosti na otoku. Ogledate si jih lahko tudi čisto od blizu, saj v marini mrgoli jadrnic in podobnih čolnov, ki ponujajo oglede velikanov, sproti pa mogoče zagledate še jato delfinov ali kitov, ki migrirajo mimo Kanarcev.
Kakšen kilometer, dva stran v kraju Santiago del Teide se lahko namočite še v enem izmed večih naravnih bazenov na Tenerifih.

4. DAN: Nov dan, nova plaža. Tokrat La Tejita. Še ena izmed kopice najlepših plaž. Zlata mivka se razteza na več kot 500 metrov dolžine in konča pri hribu, ki ločuje La Tejito na desni strani in plažo El Medano na levi strani. La Tejita je zelo vetrovna plaža in nemalokrat te zasipa mivka, ko leže loviš nov odtenek rjave. Ves ta veter povzroča malo večje valove kot smo jih vajeni na hrvaški obali, ampak zna bit kar zabavno, sploh če ne opaziš, da se ti od zadaj prikrade meter in pol visok val in te pospremi do obale, medtem pa ti elegantno delaš vodne prevale, pol plaže pa skrivaj opazuje, če je tvoj nos le pogledal iz vode. La Tejita je precej 'free spirit' plaža. Ni nudistična plaža, pa vendar je vsaj polovica ljudi na plaži nudistov.  Na plaži je prepovedano surfanje in kajtanje, verjetno te lahko kam odnese ;).
No, jaz sem na tej plaži res uživala, pa čeprav me je nekaj valov zabilo v morska tla in sem bila cel čas vsa od mivke, ki jo veter nosi naokoli :)

5. DAN: Peti dan je bil hkrati najin zadnji v Playa de las Americas. Odločila sva se, da še enkrat obiščeva bližnjo plažo Abama, si ogledava nekaj okoliških manjših mestec in bolj chillirava cel dan. Naredila sva še en večerni sprehod po mestu, da preveriva, če je bil turistični prvi vtis mesta samo slučajen. Ni bil. Zvečer sva spraznila stanovanje in splanirala celoten naslednji dan, saj naju je čakal dolg izlet proti Puerto de la Cruz z vmesnimi turističnimi ogledi, ...