TENERIFE, Loro Parque, La Orotava, El Teide

Monday, December 18, 2017

Tenerife je poln številnih turističnih atrakcij in res lahko vsak dan zapolniš z drugačnimi spomini ;)

7. DAN: Ko sva prispela v Playa de las Americas (1. dan) sva na hribčku opazila pisane tobogane, ki so del ogromnega vodnega parka Siam - nekakšna zunanja riviera Term Čatež, samo da je Siam trikrat večji. Čeprav sva bila sprva navdušena, sva kasneje opustila idejo o popoldnevu na vodnih brzicah. Glede na TripAdvisor komentarje se v parku kar precej načakaš, da prideš na vrsto, pa tudi vstopnina ni ravno 'student friendly' (35€). Na koncu sva pretehtala, da raje kot Siam, obiščeva Loro Parque v Puerto de la Cruz. Živalski vrtovi so vedno 'must see' kraja, ki ga obiščem. No ob tej vstopnini se mi je tudi malo zaletelo. Vsi evropski živalski vrtovi, ki sem jih do zdaj občudovala, so stali nekje 20 €, najcenejši v Chiang Maiu 2,7 € tale rekorder pa stane kar 37 €. Nekaj sredstev od vstopnine namenijo Loro Parque fundaciji, ki skrbi za ohranjanje papig po svetu. Živalski vrt je res urejen v piko, pand sicer nimajo, lahko pa si ogledaš štiri različne šove z nastopajočimi papigami, delfini, tjulni in celo orkami, v katerih ti na zabaven način približajo nežno plat teh živali. Namen predstav ni samo 'kruha in iger' človeškemu faktorju, temveč poučevanje gledalcev, da moramo postati bolj odgovorni do svojega planeta, saj navsezadnje nasrkajo živali. Midva sva se v zooju zadržala skoraj cel dan in lahko rečem, da dobiš, kar plačaš.

8. DAN: Za dobro jutro sem imela en pošten musklfiber od včerajšnjih 15 kilometrov do zooja, po zooju in nazaj domov. Prvi zajtrk v novem stanovanju direktno nad parkom sredi Puerto de la Cruz je dišal po sveže opranih ulicah. Ne vem zakaj, ampak vsako noč okoli tretje ure so potke v parku oprali z vodo in nato še pometli in ker jaz, če nisem mrtvo utrujena ali pa v svoji postelji, ne zaspim dokler ni tišine, sem vsako noč opazovala dogajanje v parkcu. Do popoldneva pa razen turistov spet  ne vidiš žive duše, ker njihov dan traja od 12:00 - 03:00. Avto sva ves čas imela parkiran ob obali na ogromnem brezplačnem mestnem parkirišču, kjer sem pa tja kak Španec igra ''čuvaja parkirišča'', in pričakuje kak €, ker ''bo ponoči pazil parkirišče'' Če nimaš službe, jo pač ustvariš, pa če tudi je potem ne opravljaš! :D
 Puerto de la Cruz
Skratka, osmi dan sva se odpeljala v očarljivo majhno mestece po imenu La Orotava, kjer najdeš številne urejene parkce in nasade rož, mislim, da imajo enkrat na leto tudi festival cvetja, ko na tleh ustvarjajo nekakšne preproge iz raznobarvnih cvetkov. Tu si moraš ogledat: Jardines Victoria, Liceo de Taoro, Casa de los Balcons, Jardines Marquesado de la Quinta Roja in Plaza del Ayumentamiento. Do vseh teh znamenitosti prideš tudi, če brezglavo hodiš gor in dol po mestu, saj je vse bolj na kupu. Po ogledu mesta je dan imel še precej ur, tako da sva se odločila, da poiščeva še en 'piscina natural' oz. enega izmed številnih naravnih bazenov z morsko vodo. Ker so bili tokovi premočni, da bi skočila notri, sva samo opazovala glasno butanje valov ob skale.
 Naravni bazen v kraju San Jose.

9. DAN: Čas za malo počitka od počitnic in čas za poležavanje na plaži. Še ena v seriji 'top plaž' na Tenerifih je črna plaža El Bollullo, ki je znana po visokih valovih. In res so bili tako visoki, da nam je reševalec iz vode, ki je izgledal kot nek mačo Jezus, prepovedal v vodo dlje kot do kolen. Zvečer sva si privoščila še eno dobro večerjo s sedmimi obilnimi tapasi, ki naju niso razočarali in splanirala še en celodnevni izlet.
(poglej ga, Kanarski krompirček :D)

10. DAN: Že tri jutra sva ob zajtrku na balkonu občudovala razgled na najvišji vrh Tenerifov - vukan Teide. Na območje vulkana sva hotela že prvi dan odkar sva prišla v Puerto de la Cruz, pa nama vreme ni bilo naklonjeno. Gondolo, ki te popelje skoraj do kraterja, nisva rezervirala, ker je precej draga, ker dolgo časa stojiš v vrsti, če se nabere preveč turistov in ker te sploh ne pripelje do kraterja, ampak do hribčka vzporedno z vulkanom, tako da si lahko samo malo od bližje ogledaš sam vulkan, ... Zbudila sva se v jasno jutro in na balkonu pozdravila vulkan, pojedla, se medvedje oblekla (zaradi višine naj bi bilo zelo hladno) in z velikimi pričakovanji odšla proti nacionalnemu parku. Teide je najvišja gora Španije, s svojimi 3719 metri pa je tretji najvišji ognjenik na svetu. Pot do vulkana je zelo razgibana, ovinkasta in raznobarvna. Naredila sva več kot 2000 metrov višinske razlike, saj sva s začela vzpon pri 0, parkirala pa na nekaj več kot 2000 metrih. Če ne boste ravno plezali do vrha ognjenika (za kar rabiš posebno dovolilnico), lahko dolga oblačila pozabite doma, ker je na 2000 metrih še vedno dovolj toplo za kratke rokave, še dobro, da sem za vsak slučaj vzela s seboj kratke hlače. Park je sestavljen iz enega samega vulkanskega kamna v različnih barvah in oblikah. Sem pa tja se prikrade kako nizko grmičevje, tako da vse skupaj izgleda kot površje Lune. Simpatično. Ena večjih znamenitosti parka so Los Roques de Garcia. Te skalne skulpture so nastale zaradi različne sestave kamin in delovanje vetra skupaj z erozijo. Največjemu posebnežu, skali Chincado so šteti meseci, predno narava naredi svoje.
Jutranji pogled na El Teide - najbolj svetel vrhec na sliki
 Los Roques de Garcia

(Luna - check)

Zapeljala sva se še do astronomskega observatorija, ki se je specializiral v opazovanje sonca in na zunaj izgleda res ogromen. Nama je bilo kar malo žal, da nisva prej naredila več google raziskav, ker si observatorij lahko ogledaš tudi od znotraj. (Rezervacije)
Dan sva zaključila z ogledom mesta Candelaria, nato pa nazaj v čudovit Puerto de la Cruz.