WONDERFUL LIFE - ravno na repeat

by - Monday, June 20, 2016

My summer has officially started! Prva postaja - Inmusic. Čeprav sem ta festival nekje aprila že odpisala, ker kaj pa da je faks na prvem mestu, me je vpliv absolventskega leta prvič premamil. Trikrat zapored sem faks postavila na prvo mesto in ostala doma, letos sem zadevo malo obrnila sebi v prid. Število meni znanih izvajalcev se sicer giblje med 2 in 3, ampak šteje družba in nepozabno doživetje pod zvezdami. Rock Otočec, ki je na žalost nehal uničevati travo na otoški jasi, mi bo ostal v spominu dokler me ne zadane starostna demenca. Sploh tisti leta 2011. Mislim, da sem bila na 3 ali 4 izvedbah zapovrstjo in z vsakega sem se vrnila navdušena. Nekaj je takrat pač v zraku.
Ubistvu sem hotela pisat bolj na mojo ljubo #foreveralone temo, pa me je vsa evforija zanesla. Na Instagramu sem namreč zagledala fotko z napisom ''we all have that one friend who always gives relationship advice but is still single''. Oh, well, but, ...why? Pa res mam dobre nasvete no :D! Mogoče bi jih lahko še sama kdaj upoštevala. Dvojna merila, itak. Se mi dozdeva, da če si ravno dovolj časa sam(ski/a) in prebrodiš tisto začetno krizo po nenehni pozornosti, ker enostavno ne znaš bit sam (ja, sigurno poznate koga, ki ne zna biti sam :D I do...), se te samskosti nekako navadiš in počasi ti zleze pod kožo, ker je noro dobro obdobje. V bistvu gre za eno samo sebičnost, kjer si vedno na prvem mestu in vse počneš zase, no matter who or what and it feels better than love :P Hecam se, ampak je res kul. Se mi zdi, da dostikrat že podzavestno sabotiram ljubezen, ker se nisem pripravljena v tolikšni meri odreči sebi in spreminjati trenutnih prioritet. Ampak to so najbrž ta dvajseta+ leta. Če bom pri 30 sama, me bo verjetno že malo skrbelo. V prvi vrsti zato, ker sem sklenila nekaj nepremišljenih ''če bova oba sama pri 30, 35, 40 se poročiva'' paktov in ker mi baje tudi biološka ura tiktaka in nočem imeti prvega sina šele pri 35. letu. Ups :D

Love, K.

You May Also Like

10 Comments

  1. Nič skrbet, vsaj blog imaš na nivoju ... samo da ni neka moda ali lepota in si boljša od 94 % vseh ženskih blogov. (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. well that just made my day :)
      hvala ti :)

      Delete
  2. Cute pictures :) I like that first one.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. summer has come to town~
    keep lovely

    theautumnstreet.blogspot.co.id
    http://theautumnstreet.blogspot.com/2016/06/things-never-be-back-called-time.html

    ReplyDelete
  4. Katja ni pomembno koliko je kdo star ampak koliko izgleda :)
    https://www.youtube.com/watch?v=bwgqcLakN5U

    cela verzija;)
    https://www.youtube.com/watch?v=BYVpLCyBdYw#t=12s
    https://www.youtube.com/watch?v=BYVpLCyBdYw#t=46s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha, :) dobra,..
      Sooo real !

      Delete
  5. A ni lih point ljubezni v tem, da se ne odrečeš samemu sebi, ampak nesebično deliš to, kar si, zato ker hočeš in čutiš tako? Največkrat se pa itak izkaže, da se najlepše stvari zgodijo, ko najmanj pričakuješ. Nekoga moraš imeti rad, z nekom moraš v korak, v isto sled. :)

    ReplyDelete

Instagram