IT AIN'T FUN

By Katja Špoljar - Wednesday, July 01, 2015

Mal mam občutek, da se bom komu zamerila s temi heart to heart objavami. Pa vseeno. Sem imela namen napisat kaj o teh igricah, ki jih igramo med seboj, ampak sem po dveh  limonadah s prijatelji, ki so mi povedali nekaj o tem z moške perspektive, ugotovila, da nimam pojma. Da se ne znam igrat. Da moške razumem manj kot dejstvo, da Slovensko cesto prenavljajo že več kot pol leta in da sem očitno nenamenoma in na svojo nesrečo preskočila ''how to play'' učne ure. Damn. Pa pravijo, kdo bi razumel ženske. Je res, da jih občasno še sama ne razumem, no, včasih ne razumem niti svojih reakcij pa bi mislil, da se pa ja poznam. Ne rečem, začetek nekega odnosa zna bit kar zanimiv. Malo ne veš na čem si, dobivaš neke čudne nasmehe na obraz, malo preveč fantaziraš in vse skupaj zna bit kar srčkano ja.
 Ne vem kdo, ne kdaj, nam je začel vsiljevat tista splošna prepričanja ''ne naredi ti prvega koraka, to je njegovo delo, ne odgovarjaj takoj, počakaj par dni, delaj se hard to get, mal ignoriraj, ne pokaži takoj, da te sploh zanima, blablabla...'' In potem sem pod pritiskom, da moram vse to upoštevat, če želim, da se situacija obrne meni v prid, pa tudi če to pomeni, da se bova en mesec samo pogovarjala po facebooku. Bullshit.  Pa zakaj bi se pretvarjala, da nimam časa in me ne zanima, če sem head over heels zmešana :D? No ja, sej vem, da moram rečt, da zato, ker je ignor zelo privlačna zadeva in bolj kot je nekaj hard to get, bol je zanimivo igrat in bom pač mogla mal potrpet... Mogoče si teh igric ne smem več razlagat kot neko zlo, ki mi povzroča sive lase in zaradi katerih prevečkrat podvomim, če je interes sploh obojestranski, ampak kot nek izlet na katerem spoznavam predvsem sebe. A ni povsem možno in mičken zastrašujoče, da dva izpustita potencialno odlično priložnost za nek čudovit odnos, samo zato, ker eden ne zna dovolj spretno izpeljat tele igrice? Recimo, da lahko tu vskoči moje načelo, if it's meant to be, it will happen, tko da verjetno se ni za bat še :D Mja še vedno mi ne gre ta hard to get čist skupej. Razumem, za začetek testiraš vodo z mezincem in potem mal bol pogumno stopaš naprej... Kdaj lahko zaplavaš? Somebody explain it to me :D
Mi je kolega razlagal, da so (moški) povsem preprosti. On recimo ''ve, da jo ima (dekle se razume) v tistem momentu, ko opazi, da se to naivno sončece smeji vsem njegovim bednim foram s katerimi jo poskuša očarat.'' Kaj res? Vse kar rabim je torej, da se smejim? Skos? Vsemu? Zakaj? Ne no... (ja, zato ste samske! Ker se ne smejite dost, ko se dobite s potencialom! :P) Ja ma kdo je tle bolj hecen? Tip, ki prodaja zastarele šale in očitno ni zmožen vzdrževat malo bol intelektualnega pogovora o skupnih temah, ki vaju zanimajo, ali naše sončece, ki na vse bedne poskuse odreagira z nasmehom na obrazu samo za to, da bi mu ugajala, ker ji je pač noro všeč? Jaz bi rekla svaka čast tipu za trud in čestitke za dosego cilja. Ženski pa bolj c'mon, you can do better. Se mi zdi, da ta pretirana pocukranost z obeh strani vpliva kvečjemu negativno na kasnejši odnos. Sej vsi vemo kako je od začetka. Metuljčki, rožice in sladkorna tistih, ki so okoli vaju. Potem pa  začneš zares spoznavat tiste prave barve, ki bi jih lahko že prej, če se le ne bi tako navdušeno smejala ves čas. Ja, ja, zagledanost megli razum. Vsaj moj.
Ta zagledanost mi gre že pri sebi na živce... pa twix pari. Veš tisti prijatelj, ki je vedno hengal s tvojo družbo, potem pa na lepem spoznal ljubezen svojega življenja (and i'm totally ok with that) in postal sladka polovica zapakiranega twixa, saj se na vsako povabilo odzove s ''prideva''. Načeloma me sploh ne moti, povsem razumem, da želiš vsako sekundo preživet s svojo boljšo/slabšo polovico, samo nekje pa lahko potegneš mejo. Povej, kako naj razpravljava o tvojem novem razmerju, če imaš drugo twix palčko vedno zraven? In po eni strani zavidam twixom. Ti so očitno razbrali vse namige in so tako popolni eden za drugega, da igrajo na vse ali nič. Jaz pa malo mečem kocke gor in dol in se pritožujem, da bom forever alone, ker kot poje Robbie all the best men are married, all the handsome men are gay.  Al pa preveč zbiram in bom zato pač živela z dvema psoma in enim dolgodlakim mačkom. 

Do takrat pa pač James Blunt na repeat ;D
Love, K.

  • Share:

You Might Also Like

9 Comments

  1. These are super cute pictures. Love the middle one :)

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Meni so te objave čisto simpatične in jih rada berem ;) načeloma moške igrice, čeprav se mi zdi, da jih ženske zadnje čase bolj izvajajo, mi niso najbolj pri srcu, ker jih večinoma tudi ne razumem. Pa tudi pri meni ne gredo ravno skozi, ker če vidim, da ni obojestranskega interesa ali ni viden interes, hitro obupam in se mi ne da več s tem fantom ukvarjati. Flirtanje mi je pa zakon, ker popestri življenje in je zabavno, ampak to lahko počnem z fanti, ki so mi simpatični, a ne zeeelo všeč, saj potem me preveč zmešajo in ne vem kje sem :D lažje je to počnet z nekom, ki ti je načeloma vseeno ali bo kaj iz tega ali ne..
    Je pa res, da če prehitro daš karte na mizo in poveš fantu, da ti je všeč, postaneš ranljiv in te lahko izkoristi, če pa tega ne storiš so pa 50-50 možnosti za to. Toda najbrž z leti se ljudje naučimo bolje ocenit ljudi in tako tudi lažje igramo na odprte karte, brez da bi bili v 90% razočarani.
    No upam, da nisi narobe razumela in si kot igrice mislila flirtanje, ker meni so igrice spletkarjenje in kako dobiti in dati skozi čimveč deklet, flirtanje pa nedolžno spogledovanje z možnim pozitivnim rezultatom :)

    Pocukrani twixi mi pa gredo po eni strani tako na živce, po drugi pa jim zavidam, ker so našli svojo ljubezen..

    Kakorkoli, ni za obupat ;) saj si še mlada, polna energije in pametna punca, kar je mogoče problem, ker ne padeš na vsako moško foro in zato te imajo drugi za zbirčno :D

    ReplyDelete
  3. Meni so te objave top. in enostavno se te bere ker te hitro razumem.

    nikar obupat. uživaj, smao 1x živiš. in nikar se ne počuti krivo. tvoje življenje je. ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  4. A un v vodi na levi sliki ni TWIX ? A je samo prijatelj ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. če bi bil twix, bi si bila ziher bolj blizu na fotki a :) sam prijatelj :)

      Delete
  5. moje sožalje :)

    ReplyDelete
  6. hja nažalost je nedostopno bolj zanimivo ... tut če gledaš the other way around :D

    ReplyDelete
  7. Pravzaprav je igrat igrice res veliko bolj zanimivo, ampak če veš da je med vama kakšna iskrica... Če ena polovica do druge ni dost zainteresirana tudi igrice ne pomagajo kaj dosti, kakorkoli obrneš :)

    ReplyDelete
  8. Js nekih igric nikoli nisem maral, ker samo odlagajo, kar hočeš, da se zgodi (razen če so ti same igrice point), plus še kako čudno čustvo lahko vzbudi pri vsaj eni izmed vpletenih strani (sej veš kak ti misli skačejo levo, desno, ko si sam, ko nisi s tisto osebo, in na koncu pristanejo na nekem žalostnem bregu, ki pa je daleč od resnice).
    Zato vedno mislim, da je direktnost najboljša (ponavadi to vsi ljudje rečejo, ne samo glede ljubezenskih tematik). Res je, da tu manjka neka "romantičnost" flirtanja in igranja, preden sploh pride do neke zveze, ampak časa za romantiko in lušne stvari je dosti tudi potem, ko enkrat prideš skupaj. Če je človek direkten, vsaj veš pri čem si. Če se ti kdo dopade, ga povabi na pivo. To velja tako za moške kot ženske.
    Na tak način najhitreje prideš na cilj. Če si seveda želiš tja sploh prit. Če te bolj zanima "potovanje" kot cilj, potem se pa kar igraj ;)
    Mislim pa, da so odstotki za uspeh dosti večji pri direktnem - "Hej, a bi šel/šla z mano na pivo?" - kot pri drugi metodi :)

    ReplyDelete