FLASHLIGHT

By Katja Špoljar - Thursday, July 30, 2015

V polsedečem položaju sem nameščena na rdeči rjuhi mojega najljubšega kosa pohištva in gledam dve cvetoči orhideji na omari ob oknu. Zgleda kot da se noro zabavata in nista niti malo sočutni, da je zunaj  zavladalo monsunsko obdobje, ki non stop stresa dež in skriva sonce. In res nisem ljubitelj teh mračnih dni. No, pretiranega dežja pač. In to zato, ker mi neznana sila pobere vso energijo, ki jo imam, in se mi ne da niti s psom na sprehod. Mogoče sem sestavljena iz sončnih celic in dokler ni sonca pač ne delujem. In z avgustom pred vrati dvomim, da bo kaj drugače. Vseeno zaspim z nasmehom na obrazu. Vsakič. Nekaj je na teh poletnih nočeh. Sem pa v zadnjih dneh postala mojster v kuhinji. V rokah vrtim večinoma samo zelenjavo z vrta in s solatami skrbim predvsem za lasten apetit. Ostali družinski člani niso navdušeni. Sem pa začela kuhat brokolijeve oziroma cvetačaste kremne juhice. Kulska zadeva. Tiste iz vrečke kuham samo še pozimi. Sem šla končno spet do frizerja in ker že cel dan dežuje sem imela preveč časa, zato selfiji haha :D. Se mi zdi, da se vsakič vrnem s svetlejšo barvo. Je minilo že leto odkar se veselo barvam na neko blond verzijo, vendar zdaj že razmišljam, da bi bil čas za kaj novega. Celo poletje me že grabi ta paž obsesija, pa ne vem kje ženskam pogum. Sej zraste, sej vem, pa vseeno no. Poleg tega se mi zdi, da res dobro zgleda samo s skodranimi lasmi in kolikor se poznam, se mi bo dalo lase kodrat enkrat na mesec. Najverjetneje mi bo čez pol leta nekaj kliknilo v glavi in se bom na hitro odpravila do frizerja, preden si premislim. Mogoče končno tist skodran paž.
Love, K.

  • Share:

You Might Also Like

2 Comments

  1. Na tvoj obraz bi pasala vsaka frizura!
    Ne vem, zakaj ste/so nekatere ženske tako navezane ne dolge lase. Meni se zdijo zelo nepraktični, pa še precej se uničijo, če so daljši kot do ramen. V celem življenju sem jih vzgojila najdlje do tja. Po koncu poletja bom najbrž šla nazaj do dolžine brade, zdaj pa jih uporabljam, da mi čez dan ščitijo vrat pred soncem :)
    In se strinjam glede vremena, jaz se zadnji teden ne morem odločiti, če se počutim bolj kot megla ali bolj kot mokra krpa...

    ReplyDelete