I WANT A PRINCE

by - Monday, June 29, 2015

Nazadnje sem načela ''i want a prince'' temo in da si ne bo kdo zamislil, kako sanjam o blondincu na belem konju (beri: v 21. stoletju bi to bil Jaguar?) moram malo razpihat situacijo in na hitro obrazložit definicijo modernega princa. Mojo definicijo oziroma tiste basic stvari, ki jih pač rabiš tako kot vsaka ženska črn blazer v svoji omari. Gre za neke standarde, ki jih imam, tako kot vsako dekle, ki sanja o poroki v belem z rožnatimi lilijami. Verjamem, da za vsakega obstaja najmanj ena sorodna duša, ki bo pometla z vsemi pričakovanji ki jih imaš, in zaradi katere, boš svoje standarde kvečjemu še zvišal. In če bom z nekom delila svojo posteljo prav vsak večer in z njim dočakala  jesen, bo pač moral bit princ. 
Ženske smo po naravni narejene na način, da nam moška pozornost pač ugaja. Do neke razumljive mere. Let me break it down to you. Če si mi všeč, bom že naredila nekaj, da me boš vsaj približno opazil in potem pridejo dnevi, ko čakam, če se boš kaj zganil. Zelo verjetno se bom kar sama, ker danes naj bi bile vloge itak obrnjene in dekleta lovimo, fantje pa ste  na žalost najslabši bralci namigov ever :D! Mogoče je tako samo v moji generaciji. (razlog zakaj je treba čez toliko igric preden sploh ugotoviva kaj želi eden in kaj drugi - in odlična tema za naslednji esej)

Looks do matter. Pa naj reče kdorkoli kar želi. Enostavno je to prva stvar, ki jo opaziš na nasprotnem spolu in če z nekom navežeš nov stik, je verjetno zato, ker ti je oseba všeč, ne ker rabiš novega prijatelja. Seveda lahko kasneje postaneta samo super prijatelja :) Ne rečem, da moraš bit mister Slovenije, Nick Bateman ali Adam Levine, ampak, da se potrudiš, da izgledaš najbolje kar pač lahko. Če vprašaš moje prijatelje in se sprehodiš čez izgled mojih nekdanjih fantov, baje padam na baby face, športnike, simpatične in preproste fante, ki me znajo nasmejat.
Obožujem moške parfume. Res. V Müllerju bom skoraj večkrat vohala moške kot ženske testerje in ko gre sredi centra mimo mene kakšen čudovit vonj na dveh nogah bi ga najraje vstavila in mu dala en high five za izbiro.Ne vem kako gre zadeva iz moške perspektive, ampak mislim, da se skoncentrirajo na druge atribute kot ženski parfum. Če me objameš in imaš na sebi kakšen res njami parfum si v mojih očeh  zrasel najmanj dvakrat in to bo prva stvar, ki jo bodo o tebi slišale prijateljice. (of course we do gossip about you).  Če si ga kateri še ni omislil, Beckham ima nekaj izvrstnih in kaj na Beckhamu ni za občudovat?
Rabiš ravno pravšnjo mero samozavesti. Prosim ohranjaj jo na nivoju, ker pretirana samozavest in samohvala naredita iz tebe totalnega doucgebaga, ki ga nočem okoli sebe. Če nisi samozavesten, te raje nimam blizu, ker zbijaš mojo. Čeprav priznam, da so mi včasih všeč totalni kreteni samo zaradi samozavesti, ki jo izžarevajo in zihr nism edina! Be a man :D
Moja rutina oblačenja, kamor štejem tuš,celoten make-up in dejansko izbiro oblačil, ki jih bom navlekla nase po navadi ne traja več kot pol ure. Odvisno predvsem od tega kam pravzaprav grem, kakšen vtis želim napraviti in kolikokrat se preoblečem. Če porabiš več časa kot jaz, izgubim živce. Nekako morava ohranjati razmerje moški - ženska, kjer sem na tvojo žalost jaz tisti člen, ki lahko upravičeno porabi več časa, da se uredi. In brez skrbi, ne boš me čakal eno uro (razen če si kodram lase, to pa traja ja :D) Ko sem ravno pri čakanju, ne zamujaj! Resno. Sama vedno stvari planiram tako, da ne zamujam, ker mi gre zamujanje izredno na živce. Kaj je point, da se zmeniš za neko uro, če potem prideš 20 minut kasneje? V tem času bi si lahko na youtubu zavrtela še 5 komadov in odpela večno himno Single ladies, da si malo nabijem ego in samozavest.
Zadnje čase opažam, da se topim, ko slišim kak čudovit moški glas. Tak malo bolj globok, ki te kar poboža. Če bi dodal še britanski naglas bi verjetno svojo spodnjo čeljust iskala kje po tleh.
No vsa pričakovana prijaznost in razumljivost do mojih prijateljev in ljudi, ki me obkrožajo, je mislim da tako samoumevna, da sploh ne mislim polnit prostora z besedami.
Majhne pozornosti mi znajo tako polepšat dan in res rabim malo, da se cel dan nasmejana sprehajam naokoli. Obožujem presenečenja. Tako zelo, da jih raje sama planiram in podarjam, kot prejemam. A je kakšen boljši filing kot navdušena in nasmejana oseba ko jo presenetiš s torto na vratih? It's the little things that make life wonderful :)


Last of all, I crave things I cannot have, so give me some chase, seveda do razumne mere, drugač je pač brezveze.
Love, K
*Opozarjam, da gre za subjektivno mnenje, ki se rado spreminja :D

You May Also Like

11 Comments

  1. Tale objava je pa zmagovalna :D po celodnevnem učenju je bilo branje te objave 5 minut čiste in popolne sreče. Ne samo, da sem se fejst nasmejala, še strinjam se čisto z vsem. Zdaj, ko so merila jasna in se ti jih bo kakšnih 10 javilo, prosim pošlji katerega še k meni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo tenks, me veseli, da te je zabavalo :)!!
      hah ja, če se eden kul, bo dost, ostalo pošlm na tvoj naslov :P

      Delete
  2. Presneto. Ustrezam vsem naštetim kriterijem, edino v kopalnici porabim gotovo več kot pol ure. Pomoje vsaj 34 minut. No, škoda. Pa tako super bi se imela skupaj, ovohavajoč ljudi na čopovi. :(

    ReplyDelete
  3. Hehe dobro si to spisala in na zelo zabaven način, navijam na še več takih objav ;) dodala bi le še da določena kultura do punce more bit (spuščanje raznih človeških zvokov, ki so normalni, a sama jih izvajam na samem in ne pred ljubeznijo svojega življenja) in ne razumem, kako nekdo ko se dobivaš z njim je kot iz škatlice, ko pa začneš z njim hodit pa ne da skoraj nič več na videz. Že res, da se sčasoma zaljubiš tudi v karakter in je to pomembnejše, a to ne pomeni, da zato moraš videz zanemarit.. ali sem le jaz preveč zahtevna?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahhaha to si pa zadela ja :D! čist ušlo iz glave :D mogoč se mi nabere stvari za drugi del hah :D
      tole drugo je pa po mojm posledica tega, da človeka zares spoznaš šele po določenem času ja :D od začetka pač mora dajat nek kul vtis :D ampk težko rečm, se mi hvalabogu še ni zgodil :D!

      Delete
  4. haha, prav pošteno sem se nasmejala ob tvojem pisanju! :D se pa drugače strinjam z čisto vsem :D še več takšnih objav! :D

    ReplyDelete
  5. Katja... Jaguar ima mačko v logotipu. Konja imajo pa (Ford Mustang, Ferrari in Porsche). Tako da bi rekel, da bel konj v 21. stopletju BEL PORSCHE kabriolet.
    Veter v laseh je obema skupno (konj, kabriolet) in pa znamenje prestiža. Do belega konja so se včasih dokopali le uspešneži. Prav tako danes do belega porsche kabrioleta ni tako lahko priti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o kok me je pa ta komentar nasmejal :D sicer nisem ciljala na nobeno podobnost med konjem in avtomobilom, sm napisala prvi avto, ki mi je prišel na pamet, ampak hvala za pojasnitev :D!

      Delete
  6. Zadnje tri objave so top. Bodi "glasna" in veliko piši. Tak zanimiv in ljub način pisanja imaš.. :D Še bi...

    ReplyDelete
  7. Katja, potem imaš ti isti (uradni) slogan kot Mercedes-Benz, "The best or nothing." :)

    ReplyDelete
  8. Oziroma PORSCHE "There is no substitute" :)

    Porsche Katja, Katyenne, Catyenne

    ReplyDelete

Instagram