A THOUSAND MILES

by - Saturday, June 27, 2015

Damn, how time flies by when you're having the time of your life :)! Kdaj je spet minilo šolsko leto? No, saj ne, da sem se letos kaj posebej pretegnila na faksu, tale štrasizem (glagol, poimenovan po sošolcu, pomeni nekaj v smislu ''manj se sekiraš, bolje ti gre'') mi je bil pisan na kožo in mogoče sem celo rojena pod srečno zvezdo. Ne mogoče, indeed I am! Sem malo razmišljala, kaj je najboljša stvar, ki se mi je zgodila v tem šolskem letu... in *drum roll please* ne ni bil noben fant :D! (damn,get your shit together woman... sue me, but I won't settle for anything less than a fucking prince, ampak drugič o tem). Če se prav spomnim, sem oktobra nekje začela delat za Philip Morris in spoznala (in še spoznavam) največje sončke od deklet! Obljubim, da gre za najbolj nore (v pozitivnem smislu!!) punce, vsaka s svojim x faktorjem in neko posebno iskrico, da ne začnem o tem kako je vsaka posebej huda (:P) in sposobna najbolj random pogovor razvlečt v 4-urno psihoterapevtsko srečanje, kjer začneš razlagat najbolje bedne trenutke svojega sicer prečudovitega življenja. No pa sej razumeš, stvari, ki jih ponavadi raje zadržiš zase... No al pa sam js preveč govorim... Ja ja, tale družinica novih prijateljic mi je polepšala marsikateri dan in noč :)

Včeraj sem po štirih dneh, po tem ko so bili objavljeni rezultati najbolj neumnega izpita, le zbrala pogum in šla preverit, če se moram ponovno vsest za knjige in mal bol zavzeto hengat z vsemi Habermasi, Hegli, Marxi in ostalo klapo javnomnenjskih ''Mr. know it all''-i. Nazadnje mi je srce tako bilo, ko sem lani čekirala, če sem v tretje le naredila najbolj neumen izpit na fdvju. (ojoj, kok bedno, da mi samo rezulati izpitov tolk dvignejo utrip :O) anyway, I passed ! U prvo! 
Slike so iz včerajšnjega zasluženega potepa po Zagrebu in moram rečt, da je večerni vibe v centru še boljši od ljubljanskega (and trust me, because im madly in love with Lj). 
  Love, K.

You May Also Like

2 Comments

Instagram