ŽIVJO 2015

By Katja Špoljar - Wednesday, December 31, 2014

Če sem v lanskoletni novoletni objavi zapisala, da bo leto 2014 legendarno, lahko na zadnji dan tega leta rečem, da je tudi bilo. Vem, da ni šlo vse ravno po načrtih in da sem prevečkrat zavila desno, namesto levo, ampak ja ''life is what happens while you're busy making other plans''. Bilo je polno vzponov, ki so me gnali naprej in nizkih padcev, ki sem si jih dobro zapomnila. Trenutkov, ki so mi jemali dih in iskrili oči ter prijateljev, ki so mi stali ob strani. Zadnje poglavje albuma 2014 sem napolnila s čudovitimi momenti v družbi prijateljev in lahko rečem, da je bil december mesec, ki mi je bil to leto najbolj naklonjen. Mogoče nisem zaključila vseh zgodb, ki sem jih začela in tudi želela, pa vseeno so vse po svoje čudovite. In ja, komaj čakam, da rečem adijo 2014 in pozdravljeno leto 2015!

Vsem želim predvsem veliko odločnosti in sreče :)!
Koncert One republic  //    izlet v Zagreb    //     dan ob Kolpi


Na bon apetit - Jaka //     Pikiji na kupu      //    Piknik z Wajdušno

Poletni izlet v Velenje k Zali G. Vikend šopinga, koktejlov, kopanja, izletov okoli Velenja, odlične mamine kuhinje, ... Sex and the city v v malem.:))

Neobjavljen zimski ootd s portoroške plaže.

 Aprilski road trip na morje s puncami. Awesome day!!

 Z ekipo Na bon apetit smo prvič skupaj umazali kuhinjo

 That view *.*

Manjši fotošuting za raziskovalno nalogo in dan, ko sem šla v pižami (ja zgornji del je pižama :D) v Cacaota. Tega ne pozabim :D

Bratec Jan


       ''Do not be afraid to say I love you. Say it again. They are the sweetest words in the world." - Ann Landers

Katja.

  • Share:

You Might Also Like

8 Comments

  1. Great photos! Happy New Year!

    http://kingstreetfashionista.blogspot.hu/2014/12/happy-new-year.html

    ReplyDelete
  2. Vidim, da si imela super leto :) moj zadnji blog tudi se pride. :) želim ti srečno in ljubezni polno 2015! :*

    ReplyDelete
  3. Izgleda kot, da si se letos res lepo zabavala!
    Vse dobro v 2015! :*
    J.
    http://fashionandpinkheart.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. srečno novo tudi tebi :))

    ReplyDelete
  5. Odličen blog! (:
    Srečno 2015!**

    ReplyDelete
  6. Fotke su odlicne. Srecna Nova Godina! :***

    New post: http://marinailes9.blogspot.com/2015/01/happy-new-year.html

    ReplyDelete
  7. Hope your new year is going fantastic!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete