Živjo sonček :)

by - Saturday, October 19, 2013

Tile sončkasti dnevi zadnji teden so resnično prečudoviti. Ne maram zime, mraza in petih slojev pulovrjev na sebi, da ne zmrznem ko malo zapiha zunaj. Vrjetno je vsako leto približno enako, a letos se mi zdi, da se je poletje poslovilo iz danes na jutri in da je zima že pred vrati. Na srečo me tile topli dnevi opominjajo, da je le prijetna jesen, ki zna biti skoraj tako čudovita kot poletje, ko si nadane vse svoje tople barve. Se mi pa zdi, da v temle sončku še najbolj uživa sosedov mucek, ki od zgodnjega jutra lovi sončne žarke in predrema cel ljubi dan.
Naslednjo soboto se v Ljubljani odvija festival čokolade ČokoLJarna. In ja, komaj čakam :D!

Have a lovely day everyone :)

You May Also Like

38 Comments

  1. Katja, prav super izgledaš! Tudi jaz nemaram 5 slojev puloverjev.

    ReplyDelete
  2. Beautiful outfit and you <3

    http://mypersonalclosetbysamra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. I like your look, you are very beautiful.

    http://caracasconestilo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Čudovita. Jesenski outfiti znajo bit še bolj lušni kt poletni. Mensezdi, da ti jesen fejst paše. :))

    ReplyDelete
  5. Super outfit.:)) cisto ocarana nad zadnjima fotkama. Bozansko zgleda. :33

    ReplyDelete
  6. Thanks for your comment on my blog dear. I would love to follow you, but I can't see the side bar? Btw lovely look, you are gorgeous! x

    tuttifruttibyam.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just followed you back :) x Thanks!

      Delete
  7. Hello hun, thanks for your comment on my blog. So I follow you now, please follow me back. : )

    ReplyDelete
  8. lovely bog <3
    Lets follow each other in GFC, Bloglovin and FB :)
    Kindly let me know where all you are following and I will return the favor.
    My blog - Giveaway dose
    Follow in Bloglovin
    Follow in LookBook and Follow in Instagram

    ReplyDelete
    Replies
    1. it seems we are already following each other :P

      Delete
  9. Great outfit, you look gorgeous :)

    Followed you on google plus , would appreciate if you follow back. Have a great week :)

    ReplyDelete
  10. great post! would you like to follow eachother?
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. What a lovely outfit. It's perfect for Fall! I love your shoes too :)

    Thank you so much for your comment on my blog! I really like yours. I'm now following you through GFC and Bloglovin.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. beautiful <3
    would you like to follow each other?
    just let me know
    kisses, Marlena

    ReplyDelete
  13. Beautiful <3 :) love it!
    Would you like to follow each other on GFC?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    Would you also like our facebook page? www.facebook.com/fashfabx

    ReplyDelete
  14. great post!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!

    http://mooreann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Love your complete look, from the top to the boots! They are awesome!! Would you like to follow each other on GFC? Let me know.
    xo
    Lenya
    www.fashiondreamsandlifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. great look, nice sweater :)
    check out our blog too :)

    ReplyDelete
  17. Awesome outfit !
    I like your boots :-)
    I follow u now on GFC ! Thank you for your lovely comment on my blog ♥
    Follow me back :-*

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Your blog is great!
    I like your style too!
    I saw your comment on my blog. I follow you via GFC.
    Follow me back? :)
    xoxo

    http://lacedresseseverywhere.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  19. totally love your style and your bag great! Followed you on G+ and would love it if you wld visit my blog and follow :D
    www.fashionistaera.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Love your style! The whole outfit is so cute

    Thanks for your comment dear. Keep in touch

    xx

    ReplyDelete
  21. wonderful photos, love your outfit!
    sure, i would love to follow each other, just follow me and let me know, so i can follow right back!

    <3
    http://www.getcarriedaway.net/

    ReplyDelete
  22. Hello Katja!
    Like a lot the shoes and your style, so fashion and glamorous
    Also you shotting is incredible, beautiful and romantic autumn :) Very cute blog
    Would be great to follow each other, hope you visit me and like my blog too
    Just let me know and I will follow back
    Gettings :)
    Alissa

    http://alissagromova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. A great look! The jacket is the perfect touch of the belt, and boots and bag are perfect!! The spoils of my post are from a small shoe store in my city there, so do not put brand;)

    Greetings! You in my blog.
    http://victimofmycloset.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  24. Thanks so much for visiting and commenting on my blog! I'm now following you on Bloglovin :) Please follow me back so that we can keep in touch!
    <3
    katsfashionfix.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. the booties are just amazing!!! pretty!! Thanks for stopping by my blog! New post now in BLOG.THE.DREAMS.COM kisses!

    ReplyDelete
  26. Čudovite fotke pa čevlji so mi ful všeč!

    ReplyDelete
  27. Wow, super lep outfit :)

    Ful sem se razveselila tvojga komentarja na mojem blogu, seveda te tudi followam ;)

    Pa sem sam hotla reci, da mi lahko tudi pises komentarje v slovenscini ;)
    Sem namrec po rodu Slovenka ;)

    Lp
    Svetlana od Lavender Star

    ReplyDelete
  28. I love your outfit ((: Thanks for your comment on my blog, it means a lot!! (:
    I will follow you, of course :D
    xx, Flávia

    ReplyDelete
  29. I absolutely love your outfit, so chic and stylish!x Gorgeous boots and bag!
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  30. Cute outfit!
    Simple and laid back!
    Would you like to follow each other? :) xx

    -Mitzee

    factshionista.blogspot.com

    ReplyDelete

Instagram